Onsdag!



Mosters älsklings Alfons!!

Idag har vi som alla andra dagar bara varit hemma! =)
Dante har lite magbesvär och då känns det skönast att vara hemma. Men han är ändå snäll, men det märks att det är något i magen som stör. Han skriker till och gnäller en stund och sedan är det bra och så håller det på så.
Mitt över dan kom Cicci, Tomas och Alfons en stund och hälsade på. Som alltid, roligt med främmande!

Nu har Tova börjat på dagis efter sin lediga tid. Hon kommer att gå mån-tis-ons mellan 8.45-13.45. Hon är jätteglad över att få gå på dagis igen. Idag när jag skulle hämta henne ville hon inte gå hem, hon grinade riktigt hjärteskärande. "Jag vill också äta mellis på dagis". Dom skulle precis till att göra det gå vi gick. Då kändes det inget bra, men vi gick en liten omväg hem över en superstor snöhög och då vart det roligt! =)

Nu sitter jag med datorn och kollar på tv. Sitter och lyssnar på Anna Bergendahl-This is my life, som sjöng på melodifestivalen i lördags. Jag minns när hon var med i Idol jag kunde inte höra på henne och störde mej på hennes mörka röst men nu tycker jag att hon är superbra. Men jag klarar inte av att se på henne när hon sjunger, så i lördags var jag tvungen att kolla bort! =) Men låter är så otroligt bra.
Peter och Tova är på ingång, dom har varit hos Anna och Per och fikat nu lite ikväll, jag valde att stanna hemma så Dante inte var riktigt nöjd. Och ja, jag vet att jag kankse är lite fjantig!! Men men sån är jag!!!





Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Nä, inte det minsta fjantig. Jag hållermed dig om att man känner sig "säkrast" hemma om barnen är lite gnälliga. Man vet vart allt är, behöver inte fråga om nåt eller så.

Vi kommer gärna och hälsar på framöver som sagt, men det blir inte till helgen eftersom vi ska döpa Nora :)

2010-03-04 @ 16:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0