Roligt fredag!




Alfons!
Idag har Tova och jag haft en jättebra dag!
Vi har haft främmande av Josefine, Stephanie och Vincent. Vi bjöd på våfflor och fika. Alfons och Cicci kom ockås upp och hälsade på. Så himla roligt att få främmande. Tova och jag har så långsamt när vi är ensamma. Vi bråkar och tjaffsar mest då..


Cicci lånade Vincent en stund! =)

Vart bara två kort knäppta, hade inte riktigt tid. =)

När dom åkt vid halv tre åkte Tova och jag ner till BVC. Tova hade tid för sin 4-års kontroll allt gick jättebra och var duktig men hon fick lite anmärkning på hörseln. Vi fick en ny tid den 9:e april för att komma och kolla hörseln igen, hoppas det går bättre då annars får vi en remiss till Öron på sjukhuset.
Efter att vi varit där gick vi på affären och gjorde sedan hemmagjord pizza. Sedan var det fredagsmys i soffan framför tvn, något som Tova har längtat efter hela veckan. Hon har frågar efter fredagsmys minst 1000ggr. =)
Vid åtta somande båda barnen, Tova i en soffa och Dante i babysitten. Nu har vi lyft över dom i sängarna. Är så himla glad att nätterna fungerar bra. Dante vaknar vi 01 och sedan vid 5 han äter bara då och somnar om direkt.  Vid 6 tycker Tova att vi ska kliva upp men hon kliver upp själv och kollar på tv tills runt 7,30 då Dante vaknar.


Nu ska vi snart gå och lägga oss.
Imorgon bitti ska jag och Cicci in till stan ska bla på Pirum Parum. Var där i torsdags och köpte ett par sjukt snygga jeans åt Tova, så vi ska kolla lite till. Jeansen var ett par Nova Star i baggy stil, Tova var jättefin i dom. Ska visa! =)
Sedan när jag kommer hem ska Peter och Tova åkte på motormässa på gärdet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0