Soool!!




Idag har jag och Anna gått på en hur härlig prommis som hellst!! =)
Tova och Peter åkte vid tio, dom har varit ute på äventyr med skotern. Dom var och grillade vid Åstjärn med Per och John och pappa. Jag skulle också gärna följt med dom men jag var hemma med Dante, han är lite för liten för sånna utflykter!! =)
Men jag hade turen att få besök av Anna, tack för att du kom och gjorde mej sällskap!
Vi gick ner till graven och kollade, när vi kom hem så satt vi och solade och njöt av den underbara vårsolen. Det var Dantes premiär tur i vagnen. Det har ju varit så kallt så vi har inte velat gå ut och gå. Men i torsdags var vi till Birsta så då fick han åka i sin vagn.

Ikväll har vi varit lata så vi köpte mat från Bykrogen i kvissleby. Dom har rätt så god kinamat där.
Nu står peter i köken och gör fruktsallad så snart ska vi äta det och vänta in Melodifestivalen.

Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0