Helgen!



 Dante premiär badar! Han tyckte det var riktigt skönt!


 Nybadad och nöjd!


 Redo för sängen!


Linda och Dante 2v.

På lördag var Jessica & Astrid och Linda här och hälsade på.
Både Dante och Tova fick jättefina presenter. Dante fick tre ombyten med kläder jättefint allt ihop. Tack snälla ni! Jag hade gjort blåbärspaj så vi fikade och surrade. Roligt med främmade. Tova var glad att Astrid kom hon ville vara med henne hela tiden.

På eftermiddagen kom våran grannar Dick och Maria och deras söner Hannes och Elias. Tova och Dante fick även av dom fina presenter. Dante en fin Alfons dräck och Tova målarblock och vattenfärger.
Sedan kom Maria och Partik och de stannade till melodifestivalen, då skulle dom vidare på ett 18-års kalas.

När dom åkt kollade vi på melodifestivalen och bara myste. Tova somnade i soffan och jag gick och la mig kl 21.30. Jag går och lägger mig tidigt nu men vet ju inte hur natten blir! =) Men än så länge har Dante varit hur duktig som hellst på nätterna. Lite annat är det med dagarna! =) Men det gör inget alls får vi bara sova hyffsat på nätterna så kan vi ta lite jobbigare dagar.
Men jag längtar lite tills han blir lite större så man kan få lite kontakt med honom så han är lite nöjd att sitta i knä och bara vara. Nu är det en lite jobbig period. Antingen somnar han direkt efter att han ätit eller så är han missnöjd!!



Kommentarer
Postat av: Linda Sedin

Halloh vännen!



Åh vad fin ha är :) super sötis! Härligt att allt är bra med Er och vilken duktig liten kille som badar. Såg mysigt ut! Vi toook längtar efter Er! Vill så gärna se Er! Får väl ta en sväng uppåt snart! Pussar och kramar från oss



2010-03-01 @ 19:21:07
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0