Torsdag 12/3



Otroligt söta Olivia.

Igår fick vi besök av min farmor min faster och min kusin Linda.
Lindas dotter Olivia var också med, hon är 2,5 år och så otroligt söt.
Tova var så dagis på dagen, hon börjar kl 8,45 och då sov Dante och skulle han vakna så skulle han vara superhungring så jag ringde mamma och kollade om hon kunde gå ner med henne. Så mamma och Theo kom och gick ner med Tova, när hon kom dit fick hon reda på att hon skulle få åka till stan och kolla på kuturmagasinet. Så när hon kom hem och berättade var hon jätteglad.
Peter slutade 13 så han hämtade upp Tova och då precis kom Linda & co! =)

Tack för fina presenterna till Dante och Tova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0