Tova 4år!!





Idag fyller världens bästa lilla tjej 4år!! ♥♥
Grattis mammas älskling!

Imorse klockan kvart i sex hörde jag små fötter trippa in i sovrummet. =)
Jag tänkte att nu är säger hon direkt "idag fylller jag år" men hon sa inget hon hade glömt bort det så när jag sa grattis på födelsedagen så vart hon överlycklig.
Hon gick upp och kollade på tv och jag matade klart Dante och fick han och somna om.
Så nu har hon precis fått en födelsedagsbricka med macka med ljus, melon och lite mjölk! Tänk att så lite kan glädja så otroligt mycket hon vart jätteglad och började hoppa i soffan. Sedan när hon öppnade sitt paket som var Amy Diamond skiva var att på topp!!! Hon var så gullig när hon sa att hon önskade sig Amy Diamonds skiva vi trodde det var den nya skivan hon menade men det var skivan fron 2005! Den som dom har på dagis, tur att vi prov lyssnade på Spotify så vi inte köpte fel..

Nu ska jag och gumman mysa lite i soffan innan Dante vaknar igen. Kl 8.45 ska Tova vara på dagis och då ska vi hunnit göra henne fin, hon ska ha sin nya klänning och pippilotter!

Ha en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Line

Ett STORT GRATTIS till stortjejen på hennes födelsedag =) mångra kramar från Line Micke Jacob o Hannes. Ses på kalaset till helgen??????!!!!

2010-03-18 @ 07:58:45
Postat av: Linda

Grattis! Tova på 4-års dagen.



// Linda, Mattias, Alexander och Olivia

2010-03-18 @ 08:14:44
Postat av: Linda Sedin

Maasor av grattis till TOVA från oss!

hurra hurra hurra hurra.

Ringde förut men Ni var inte hemma ;(

tänkte säga Grattis till Tova :)

//Linda john och Novalie

2010-03-18 @ 12:40:20
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com
Postat av: Marie Sandberg

Grattis TOVA!

Hälsningar från Marie o Kenneth (Ketty)

2010-03-18 @ 14:19:05
Postat av: Marie

Grattis Tova på 4 års dagen! Önskar Stefan och Marie

2010-03-18 @ 18:59:50
Postat av: Lina

Stora tjejen =)

Hälsa ett jättestort grattis från oss tre.



Kram

2010-03-18 @ 21:57:00
URL: http://linisnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0