Våran söndag!



Blommor från Peter ♥

Idag har vi haft en riktigt lugn och skön hemmadag!
Det började bra för mig, fick sovmorgon till nio! Dante, Tova och Peter klev upp klockan sju. På förmiddagen kollade på Tovas nya favvo film Scooby Doo. =)
Dante sov ute i vagnen i över två timmar mitt över dagen. Det är bra när han gör det så vi kan bry oss om bara Tova. Det märks att hon myser extra då.
Efter lunch kom Cicci och barnen och hälsade på, vi började med att fika men dom vart kvar så vi åt middag tillsammans. Vi lyxade till med potatisbullar och bacon.. =)

Ikväll har Tova och jag badat Dante. Tova tycker det är så roligt när hon får vara med at bada honom. Men jag brukar göra det då hon inte är hemma, då det är lite besvärligare när hon springer runt benen! :)
Han är en riktig badpokje som älskar att bada men blir helt galen när han kommer upp ur vattnet. Blir inte nöjd först då han fått på sig kläderna så han inte fryser.




Våran badis!!


Mys med syrran efteråt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0