Tisdag!


Idag så har det varit en bra dag.
Tova och jag vaknade kl 6,45 utav att Dante började skrika och han vill kliva upp direkt så vi gjorde det. Han vart nöjd när han fick sitta i babysittern och prata med oss.

Vid nio gick vi ner till dagis, Tova cyklade och jag gick. Innan dagis så gick vi ner till mamma och pappa och hämtade theo som är dagbarn oss mej.
Dante somnade i vagnen och sov till kl 12. Då åkte Dante och jag ner och hälsade på Cicci, Tomas och Alfons. Efter att jag hämtat Tova så åkte vi ner till Heliås och hämtade Hannes och Jacob. Dom var hon oss til 17,30 så både Micke och Line jobbade. Tova blev jätteglad!!

Ikväll har vi haft Anna, John och Joacim på besök. Vi var ute och grejjade innan det började regna, vart jättefint ute det både regnade och solen lyste, fiint!!

Måste bara säga att det finns inga som har så snälla barn som vi!  I alla fall då det gäller sovningen. Dante har kommit in i en rutin nu att han somnar vid 19,30 och sover som en stock till runt 5-tiden. På dagarna är han helt underbar bara han för sova och äta då han säger till =). Tova somnar nästan direkt efter att hon lagt huvudet på kudden, hon är jätteduktigt att borsta tänderna och göra kväll. Självklart så kan hon ibland protistera men i stora hela är hon riktigt duktig..  Ville bara skryta lite!! Hihi


Jacob ville inte vara med på kort men jag lyckades ialla fall! =)


Hannes spexade som vanligt!!


Lek på gatan och Tova på sin nya cykel.


Jocke och Dante pratar...


...sedan ville Dante pussas!!


Dantes favorit syssla, suga på händerna!! =)




Kommentarer
Postat av: Line

hihihihi...det gjorde du bra (att få med Jacob på kort)

toppen att dom kunden komma till er igår!

/Kram Line

2010-05-05 @ 08:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0