Skogsutflykt.





Isöndags var vi på utflykt med Mange, Sara Leo och Nora.
Tova sa direkt på morgonen att hon ville gå till skogen och grilla korv med Leo. Så vi ringde och hörde om dom ville följa med.
Vi gick upp i skogen här vid oss, det var jättemysigt. Solen värmde skönt.

Tova och Leo sprang runt och busade och hade det bra.
Jag var på gran jakt. Jag tog två små granar som jag ska sätta i kruka oh sätta ljus i ute. Cicci har gjord så och det vart jättefint. Men jag kände mej som en riktigt tjuv när vi gik hem. Var rädd att nån skulle se mej!! =)


Dante myste på och somnade efter en stund.


Ante och Rune kom också och följde med oss.


lite godis mys!

På eftermiddagen vart vi bjudna på middag hos ester och Rune.
Skinka, potatis och legymsallad, jättegott!


Dante busar med sin fadder Ante. Ante är Peters morbror.


Fina Ester och Rune, Peters mormor och morfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0