Länge sen sist!



Har inte haft lust att sitta framför datorn på slutet och så blir det ju inte så mycket bloggning.
Jag lägger ut lite kort på den senaste tiden och fortsätte att blogga som vanligt.
Det är jobbigt att komma igång med bloggningen efter att jag inte skrivit på länge!


Vi har fått hem en massa ved så Peter har gjort en provisorisk vedbod som får funka
i vinter så ska vi bygga en ny till sommaren.



Ilördags var vi hos Maria och Patrik. Tanken var att vi skulle åka på stan och kolla på Erik Hassle vilken jag hade sett frammemot. Men på kvällen vart jag så sjukttrött så vi var tvungen att åka hem. Jag vet inte vad som hände men jag blev sjuktligt trött. Jag har j inte ätir socker på hur länge som hellst och dom bjöd på panacotta och det ät jag. Vet inte om jag fick någon socker-chock om det finns nåt sånt!!


I söndags få fyllde Hannes 7 år så vi var ner dit på Kalas. Vi blev bjudna som vanligt på en massa gott, men jag fick bara titta. Line gör så himla gott fikabröd.






Dante var superglad som vanligt!! Han är nöjd och glad hela tiden. Världens snällste lilla pojke!!


På torsdag åker den hära lilla fisen till Thailand med mamma och pappa i tre veckor!!
Är super avis!! Hoppas vi kan åka dit nåt framöver.


Vi har även hunnit med att vara hos farmor och farfar och busat! Och ätit mandarin för första gången, det blev succe!!


Sötnosar!!


Och så har vi kramats! Finns ingen som är så stolt över sin lillebror som Tova. Han är hennes ögonsten!!
på gott och ont, det kan ibland lite för mycket!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vilken fin färg du har på håret! Tycker du passar jättebra i mörkt!

2010-10-25 @ 13:10:41
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0