Fika på Lottas



Idag har Dante och jag haft en date på Lottas.
Vi träffade Jossan och Vincent. Hur mysigt som hellst.


Småttingarna!!


60kr för en lunch är superbra. Men det bästa av allt är att få komma ut och träffa folk. Jag är lite småttless på att vara hemma nu. Måste aktivera mig varje dag annars börjar jag snart klättra på väggarna och river stället.
Egentligen har jag jättemycket jag skulle kunna göra här hemma, det behövs tex grovstädas på alla golv och toa, städa källaren, vika all tvätt på Dantes rum är bara en del men jag VILL INTE... Jag hatar alla måsten...

Nu ska Dante och jag gå och hämta storasyster på dagis.
sedan när pappan kommer hem ska vi åka till Faster Anna och hälsa på, trevligt! Ska bli bjudna på middag även det också trevligt!! Hihi! ett bekymmer mindre!! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0