Vi lever!



Nu känns det lite bättre, men shit vad sjuk vi varit.
Det är Dante och jag som varit sjuka denna gång.
Förra veckan skulle Dante börja på sitt dagis is Nolby. VI han gå på måndagen sedan vart han sjuk, fick super hög feber 40,2!! Så vi vart hemma tis och ons. Sedan var vi där och hälsade på några timmar tors och fredag. och då var det min tur att bli sjuk.  Jag hade ont i hela kroppen och var helt orkeslös. Sedan vart jag dyngförkyld men nu är det bättre. Dante var också jätteförkyld så vi var inte på dagis igår heller men vi ska dit imorgon onsdag igen.
Maxad otur, Dante som knappt varit sjuk sedan han föddes. och så lyckas han pricka in det nu!!

I lördags skulle vi på 30 års fest för Kalle ute på Alnö men det var bara att stanna hemma för mig men Peter gick och det hade varit superkul, synd att jag missade festen jag hade så gärna gått. Jag la Dante vid 18-tiden och sedan parkeradejag mig i soffan hela kväll jag tror klockan var 21 när jag gick och la mig. Peter var hemma 04!

Men nu ska jag ta tag i bloggningen igen. Jag bloggar kanske minst för Tova, hon verkligen älskar att kolla på bloggen!! Men jag tycker också att det är jättekul kolla bakåt på allt vi gör, änev om det är inte speciellt. Jag har inte så många läsare men det är väl för att jag inte är så himla intressant! Hihi

Nu ska jag göra ett rycka och städa lite, när Dante vaknar ska vi åkte till Bettan och hälsa på lite!





Kommentarer
Postat av: Maria

..och för mig får du lov att skriva...kollar hela ti'n efter updates. =)

2011-04-19 @ 17:25:10
URL: http://blogg.stallhjaltarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0