God jul.....


Ja jag hade önskat att jag hade kunnat mena det och även ha det. En god jul alltså!

Jag har sagt att det flera flera gånger att smärtan jag känner nu är den allra värsta, men jag kan lova att det jag känner nu har jag aldrig känt! Saknaden av barnen och allt vad det medför är helt sjuk!
Nu skiter fullständigt vad nån ev har lovat eller sagt till mig, det känns inte om
man jämför med detta. och spelar ingen roll!

Det som känns och betyder något är Tova och Dante!!

Jag är glad för alla andras skull som har en härlig jul, men det gör tyvärr ännu ondare i mig!!
Jag vill inte ha tillbaka Peter och det här är det allra bästa för alla. Men just nu känns det som någon annan lever MITT liv och det är fruktansvärd känsla.
Hon har tagit min plats. Fast jag vill inte ha den.


Kommentarer
Postat av: Maria

Darling!



INGEN annan kan leva ditt liv. Hur jävligt det än låter (är) så är det endast du som kan skapa och leva ditt liv. Du kommer att skapa ett helt underbart liv för dig själv och dina två. Allt blir bättre, och allt kommer att bli bättre! It's a promise. Och JAG håller mina löften.



Kram!

2011-12-25 @ 13:15:55
URL: http://blogg.stallhjaltarna.se
Postat av: Maria

Darling!



INGEN kan leva ditt liv! Det är bara du som kan skapa och leva ditt liv. Det kommer att bli bättre, och du kommer att få det bra med dina två! Jag lovar, och jag är en sån som HÅLLER vad jag lovar.



Kram bästa vän.

2011-12-25 @ 13:34:22
URL: http://blogg.stallhjaltarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0