Himla badet!!


Idag har jag varit ledig!
Jag hade bestämt att Tova och jag skulle ha en dag tillsammans utan Dante. Hon behöver bara vara med mig ibland och få all uppmärksamhet, tror att dom båda behöver det ibland. Men Tova är i en ålder då det uppskattas mest.

Jag frågade i början av veckan om hon ville åka på himlabadet. Hon blev hur glad som helst och även jätteförvånad. Vill du åka och bada mamma?!
Helt skandal att jag aldrig varit på badhus med Tova och hon är snart 6 år. Men mamma vi har ju badat i Thailand sa hon. Gullis!
Jag tycker verkligen inte om att klä mig i badkläder, men älskar att bada!! Jobbigt! :)
Men nu ska det bli ändring på det, nu ska vi åka och bada flera gånger. Jag har blivit en ny människa ;)
Det var verkligen jättejätte kul. Mamma följde också med oss. Jag minns helt seriöst inte sist jag skrattade så mycket. Var jätteströmt i bassängen som gick runt, vi skrattade så tårarna strutade!! :) längtar tills nästa gång vi åker dit!
Vi hann med att äta lunch och glass också! Tova fick bestämma, var ju hennes dag!
Efter badet fick hon åka och jobba med morfar på hans jobb, det gillar hon! Mamma och jag åkte ut på Birsta en sväng och köpte bl.a. koppel till Kid.

Nu ikväll tar vi det bara lugnt, Tova sitter med datorn och jag slö tittar på tvn.
Snart svenska hjältar galan, älskar sånna människor. Härligt att se!!


Kommentarer
Postat av: peter

va kul!! en kanon dag verkligen:)ni verkar haft det jättetrevligt!! krama o hälsa godingarna:)

2011-12-16 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0