Hur kunde det bli så fel?!






Jag fattar inet hur jag ska palla detta?!

Jag har en sjuk smärta inom mig hela tiden. Just nu känns det helt sjukt! Det känns som jag ska explodera på nåt sätt.
Jag förstår inte riktigt hur jag mår. Jag tycker allt är så himla jobbigt. Jag har dåligt samvete gentemot barnen hela tiden, kanske mest mot Tova. Jag vet att jag gjort henne så illa. Hon mår inte bra utav allt som hänt.
Dante är så liten för att förstå och är lycklig bara han får vara med mig eller Peter. Önskar att Tova också var 2 år. Det är aldrig roligt när äns föräldrar separerar men jag tro att det är lättare då man är runt 2år som Dante. Jag har egentligen ingen aning men det är vad jag tror. och det märker jag när jag kollar på mina barn. 

Åter till Gumman, jag vet att hon tycker att det är jättejobbigt och det skär nåt så fruktansvärt i mig. Hon är helt galen med mig och jag tror att det är en blanding mellan 6årstrots och att hon är ledsen över allt som hänt. Hon sa ikväll när vi äntligen hade hamnat i säng att hon ville att jag skulle flytta till Peter och tills hans lägenehet. Vad svarar man på det till en 5åring. Jag förklarade för henne att så kommer det inte at bli, pappa och jag är inte kära i varandra på det sättet. Hur fan kunde vi ställa till det så?! Så att ett litet barn för höra att sin mamma och pappa inte är kära i varandra. Hur ska hon behöva förstå det.

Varje grej med Tova är en fight nu, hon försöker bestämma allt här hemma nu. Vägrar lyssna och säger att jag är dum hela tiden. Men jag står på mig så gott jag orkar. Det är sjukt jobbigt att vara själv. Men det går ändå lättare än när Peter bodde här för då vart han och jag alltid ovänner och det vet jag ju att hon inte heller mår bra av. Nu bor hon ju iaf i två hem med mycket kärlek om hon bara skulle vilja ta emot det... 
Jag har hur mycket kärlek som hellst som jag vill ge, men jag får inte det på nåt sätt just nu och det smärtar också. :(

Nu ska jag försöka orka ta min ur soffan och lägga fram kläder och det som ska med tills imorgon.
Gör det för att det ska gå så lätt som möjligt imorgonbitti.

Jag är helt slut, sjukt trött skulle kunna sova flera veckor. Det hettar i ansiktet och har ont i huvudet.
Jag vägrar blir sjuk mitt i allt!






Kommentarer
Postat av: Lotta

Det finns så mycket hjälp att få. Jag har testat KBT och det har hjälpt mig väldigt mycket.

Skickar en kram i cyber-rymden ;)

2011-12-13 @ 10:28:35
Postat av: Sara

Jobbigt Petra!! Men du -att allt man gör är dumt och fel, det får jag höra här också. Och jag slår vad om att Peter får höra det hemma hos sig också! Som förälder ÄR man "dum" eftersom man har barnens bästa framför ögonen och det innebär att man inte ger dom allt dom vill ha. Det är den jobbiga delen i att vara förälder: "Don't be a pal - be a parent!"



Känner du att du orkar så får du gärna ta med dig småttingarna och komma och hälsa på - du har ju inte sett vårt nya hus än! Vi är hemma efter 17 varje vardag och för det mesta hemma hela helgerna :)



2011-12-13 @ 22:23:24
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0