Ledig fredag!!



Idag har vi varit lediga!
Mycket skönt, Dante bjöd på sovmorgon till 7 :)
Sedan tog vi det bara lugnt, jag var seg ur sängen men efter stund så klev vi upp.
Jag började med att som vanligt elda, tom det är roligt nu! :) Dante vill alltid vara med och ge mig ved. Ella Ella säger han! :) Roligt att det börjar komme lite ord, hän är lite seg på det tycker jag! :) Tova var mycket tidigare på det. Men det kommer väl!!

Vid 10 åkte vi till Hemmanet och hälsade på. Var bara Anna hemma först men sen kom John hem. Jätteroligt att träffa dom, det var länge sen. Men när vi träffades kändes det som igår! Vi fick lunch och sen fika och stannade till runt 15.
Då åkte vi och handlade och kan säga att vi var inte själva på affären, men det gick jättebra. Dom har blivit världens snällaste nu! Glömde bort systemet, men det får ordna sig ändå. Vart sur när jag kom hem men kom på att jag gick mosseranade i korgen från Maria och det fanns lite öl också så det ordnar sig. Jag är inte ju den som brukar dricka så mycket men lite blir bra, det är ju trots allt nyårsafton! ;)

Vart tacos till middag.


Dante hade roat sig i morse men att knäppa kort på sig själv, Tova och en sovande mamma. :)
Hade hur många kort som helst. Blir till att lägga bort med imorgon bitti eller kanske låta bli att somna! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0