Lördag



Det betyder att mina små älsklingar kommer hem imorgon.
Längtan är hur stor som helst nu, ska bara jobba imorgon till 16,15 så ska jag åka och hämta som direkt. :)

Idag har jag jobbat, är min jobb helg igen. veckorna gå så sjukt fort nu. Känns jag längtar bort tiden nu till en massa saker ;)
Det är både skönt och jobbigt. Att längta kan vara kan vara bland det jobbigaste som finns men jag har bestämt mig nu att jag ska göra nåt bra av det. Bara utav att bestämma mif för det så mår jag mycket bättre. Vissa saker kan man inte styra över eller påverka. Och då är det bara att inse det och försöka leva sålänge ändå, så gott det går! ;)
Jag mår bra nu!! och kommer framöver må mycket bättre, det är jag helt övertygad om.

Ikväll har jag varit hemma hos mamma och pappa och fått middag och sett på tv.
Det är också en sak jag ibland kan tycka är jobbigt, att jag är där så mycket att jag liksom inte klarar av att vara själv. Men det gör jag ju också men jag älskar sällskap. Och jag älskar min mamma och pappa. :) Jag tilllåter mig tycka det är skönt att vara hemma ibland och känna mig liten, det kan också vara viktigt.
Jag vet att jag är en bra mamma och klarar mig bra själv, men stödet och det dom ger mig är ovärdeligt.
Jag är otroligt stold över att jag bor själv nu och klarar mig själv och trivs med det livet. Jag känner mig starkare nu än vad jag gjort på jättemånga år.
Separationen med P har varit jättejobbigt men den har gjort mig till en starkare och bättre människa, vilket också gör mig till en bättre mamma.
Jag känner att jag nu på det allra sista har tappat lite av det men är på väg upp igen, ska bli den glada tjej jag vill vara.  Jag vill vara henne jag mår bra av och henne som jag vet att andra mår bra av! :)

Nu ska jag ta och städa och göra fint till imorgon.
det är en av många fördelar med att bo i hus, jag kan leva om hur länge jag vill och spela hur hög musik jag vill. spelar musik som vanligt!! Just nu är det Volbeat, dom gör mig på bra humör nu!!!

Godnatts ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0