Måndag ;)


Jaha då var det måndag morgon. Jag som jobbar kväll borde sova nu men vaknade 7,30 och kan inte somna om. Jag vägrar kliva upp, tänker ligga här och tjura på :)

Igår var jag äntligen och såg Breaking dawn!! Den var så sjukt bra, jag är helt såld på dom filmerna. Vill se nästa nu!!!
Kommer vara som fjortis och fixa biljetter till premiären. Haha, det visar sig hur det blir med det.

Igår var jag även och köpte mig en täckdress, köpte en svart jacka med lite rosa i och rosa täckbyxor. Hittade jättefint på stadium. Köpte även en flecce jacka och ett pannband så nu är jag redo för snön :)

Ha en bra dag!
Ska försöka göra dag nu och åka in till jobbet. Det blir nog bra :)

Fin jacka och pannband, synd bara att jag ser gravid ut i typ 9:e månaden och det är jag verkligen inte!! Bilden är missvisande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0