Men hur känns det då?!




Är så sjukt less på att höra den fråga!!

Om jag berättar får nån att jag inte har barnen på julaftonen eller om nån frågar. Då får jag alltid frågan tillbaka, "men hur känns det då?" Ja fafan tror du har jag bara lust att skrika tillbaka!!!!!
 
Jag förstår väl att folk kanske vill väl, bara vara snäll och fråga hur jag mår, men det är så sjukt jobbigt att svara på det.
Men jag kan inte riktigt förklara hur det känns. Det är ett helvete även med det.
Men jag är är ändå glad att vi inte delar på barnen den dagen att tex Peter tar förmiddagen och jag eftermiddagen, gör man så så tänker man bara på sig själv och inte på barnen. Julen är så mycket mer egentligen än bara en julafton.

Ska jag vara helt ärlig så är jag inget stort fan av julen, jag tycker det är mest bara en massa stress och press. Och en massa falsk lycka. Falsk lycka visar sig alltid tillslut, annars ljuger man bara för sig själv. Julen kanske ät en lätt tid att ljuga för sig själv, bara flina titta på barnen!! Sedan finns det ju också kanske dom som har det lite fint också men dom tillhör minoriteten tror jag. Jag vet inte om jag känner så här nu efter som mitt liv är ett helvete? Men julen är för mig ingen fint!!
Hade jag mycket pengar skulle jag åka utomlands varje år mellan den 15/12-3/1 ungefär. så sjukt skönt!!!
Men jag vet att det är barnens tid och måste gilla det för deras skull. Och jag gör allt för att som ska vara nöjda.

Just nu lever jag bara för deras skull. Är glad och tacksam att dom finns!!
Just nu skulle jag bara vilja somna och vakna på söndag kl 15 då Tova och Dante kommer hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0