Så!!



Då var det färdig packat inför imorgon!!
Jag och barnen ska åka upp till Cicci och Tomas till deras husvagn i Hassela och fira nyår, Tova och jag toklängtar.
Vi nattade Dante vid 18 sen har få hållit på att packa och gjort pannacotta tills imorgon.
När Tova somnade gick jag ut och packade in det mesta i bilen, skidor, snowracer, brödrost mycket som skall med :)
Flyttade även över stolarna, pappa vad så gullig förut när har ringde och frågade om jag ville låna deras bil upp dit. Så nu vi har deras volvo, mycket skönare och lite bättre än min. ;)

Jag måste säga att det går hur bra som helst att vara själv. Allt som måste göras måste jag göra själv och det är skönt. Låter kanske konstigt men skönt att inte bli irriterad på nån annan som inte gör tillräckligt eller att man måste be och så!!
Jag ska försöka njuta av den här tiden, för det är nåt speciellt att vara med barnen helt själv, klart att det finns vissa jobbiga stunder! Dom kommer tyvärr alltid att finnas. Jag är övertygad att detta ger oss bättre kontakt, vi har redan roligare tillsammans.

Tova provade sin slalomhjälm förut och Dante vart helt tokig han skulle bara ha den!!! Han har alltid nåt på huvudet, för och hämtar mössor hela tiden har gärna fler på sig samtidigt! :)





Sötnosar!


Absolut godaste pannacottan!! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0