tisdag!



Idag har vi haft en jättebra dag.
Dante vaknade 6:30 och jag var pigg!! Det hör inte till det vanliga! Men vi låg kvar och myste. Sedan vid 7:30 när Dante hade sagt Avva typ tusen ggr så vaknade Tova. Avva det är Tova :) han är så gullig då han går och ropar på henne! Avva Avva!!
Lustigt med syskonkärlek, ena sekunden är dom bästa vänner och nästa sekund då slås dom. Lätt att skratta åt det nu men jag kan bli så sjukt less på dom. Men jag är glad att dom har varandra och jag ser på dom hur mycket som också tycker om varandra... ibland ;) Jag skulle inte vilja vara utan mina syskon, är stolta över dom och är glad att vi har varandra.

Efter lunchen och Dantes sovning åkte vi till Patrik, Maria och Alma.
Tova hade tjatat sen hon kom till mig att hon ville åka dit. Innan var vi en sväng på Tre Små Busfrön. Fyndade kläder till Tova, Dante och Alma. Dom fick varsin kofta och byxa från Geggamojja. Jättefint!! Älskar dom kläderna! Tova och Alma fick rosa randigt och Dante turkos.

Kvällen har vi bara varit hemma, Tova är mycket lugnare nu!! Det ger sig. Underbart!
Tomas och pappa kom och hjälpte mig med taket ovanför veden, det hade rasat här om natten med stormen. Så nu är veden skyddad från snön som förhoppningsvis kommer tillbaka snart, Tova saknar den!
Mamma och jag drömde om Thailand Januari 2013?!

Jag tänkte på en sak när jag åkte till Maria idag, det känns som vår, att vintern varit här och att nu håller allt på att tina bort och så har vintern inte ens kommit!!! Det brukar ju kunna blåsa mycket på våren.
Fick jag vara ego nu så skulle jag vilka att vintern inte kom alls!! Men jag tänker på barnen och jag så vill jag ju åka lite skidor. typ nångång i Hassela det räcker.

Nu är det snart dags för sängen, först det vanliga. Hänga dagens tvätt och duscha!
Imorgon är det jobb igen och det känns faktiskt ok på alla plan. Skönt!

Fina kläder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0