Trött!!

Klockan är 21,30 och jag ligger redan nerbäddad! :) har även hunnit somna och vakna några ggr i soffan. Så efter en dusch nu ska jag äntligen sova för natten!! :)

Jobbar dag imorgon så jag måste upp tidigt. Får åka med mamma in, skönt!

Jag har även hunnit varit ut och skottat för första gången i år. Gick riktigt bra, har ju inte kommit så mycket. Jag tycker faktiskt att det är lite kul, men jobbigt. Vet att det kommer bli jobbigt i vinter, allra helst de veckorna jag har barnen. Vi hoppas att snön kommer de veckorna jag inte har dom då!! Så har jag all tid u världen till att skotta :)
Men mysigt att snön har kommit nu, bara det ligger kvar.
Längtar efter mysiga ute vinterdagar.

Nu sova, godnatt 

Idag har vi även klätt granen, Tova och dante tyckte det var jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0