Vad duktig jag känner mig! ;)

Nu har jag varit nere i källaren och cyklat!! Jag har lånat mammas motionscykel nu när hon är borta. Så nu ska jag tvinga mig själv att cykla varje kväll, det är ju riktigt skönt! Jag har cyklat nu i 35 minuter och ligger helt utslagen på golvet i källaren. Jag är sjukt otränad men nångång måste man ju börja. Hoppas jag gjort det nu! ;)
Blir ju svårt att komma ifrån och träna eller ut och gå de veckorna jag har barnen så då för det bli så här. Har även hängt upp säcken så den har fått sig några smällar men måste fixa en bättre krok. Och tagit fram hantlarna.

Hämtningen gick även idag superbra. Men i morse hade vi det lite jobbigare men det är glömt nu!! :) men sjukt vad jobbigt det är när mitt i ett sånt bråk. Jag blir helt galen då hon inte lyssnar och bara tjurar!! Imorse vägrade hon duscha så jag tvingade in henne och det var inte populärt!! Jaja glömt sa ja!!

Middagen köpte vi från thaimenyn från bommen grillen. Två lådor räcker till middag till oss och matlåda imorgon, perfekt!!
Halv sex gick dante ut i hallen och ropade på mig och vinkade godnatt till Tova som han brukar göra. Kvällströttare liten pojke finns nog inte, hihi! Men vi myste på så klockan 18 fick han gå och sova och låg och myste en stund sen somnade han. Han älskar sin säng, han sover fortfarande i spjälsängen. :)

Nu ska jag försöka kliva upp och duscha sen blir det soffan en liten stund innan jag MÅSTE gå och sova.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Måste säga att du är kanonduktig både med barnen och med dig själv. Jag är så lycklig och stolt att just du är min dotter. Längtar efter dig. Massor av kramar till er alla tre.

2011-12-01 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0