Vad gjorde jag utan dig Maria?!



Igår efter att jag varit på superfint luciafirande på dagis, så åkte vi och mötte Maria och Alma på Ica.

Vi hade bestämt att ha lite lucia mys tillsammans med våra barn. Kan inte ha blivit bättre, jag behövde verkligen det. Jag behövde verkligen Maria där. Hon är så otroligt viktig. Hoppas du förstår hur viktig då är, med alla dina samtal och att du bara finns till.

Vi köpte så vi gjorde hemma gjord missa. så sjukt gott vart det, jag brukar völ kanske inte vara så himla förtjust i det men det var jättegott den här gången.

När vi hade lagt Dante började Maria och Tova och göra julgodis, Rocky roads och några polkagodisar. Tova älskar att hålla på mig sånt och jag är väl kankse inte så jättebra på det då även på det ställer Maria upp, så otroligt uppskattat av mig. Tova och jag dekorerade köpte pepparkakor men köpt glasyr och nonstop, det är på min nivå. Men jag tro inte dte spelar sån stor roll bara man gör det tillsammans, det är det som räknas!!
Så nu har vi julgodis i frysen, få se om det finns kvar till jul?! ;)

När även Tova hade somnat så började vi att kolla på Twilight som gick på 5:an men jag var så sjukt trött så jag kunde knappt hålla upp ögonen. Jobbigt när man verkligen inte vill vara trött men det gååår inte att hålla emot.

Vi hade alla en supermysig lucia. Tova var så otroligt snäll både på morgonen och på kvällen. Ju längre hon varit här så går det bättre.


Alma!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0