Nyårsafton 2010


Nyårsaftonen firade vi hos Anna oh Per.
Vi åt jättegod mat och hade det mysigt. Dante hann vara med på förrätten sedan gick han och la sig. Han vaknade en lite stund vid tio men sov hela tiden så det smälldes raketer. Tova gick oh lade sig vid elva men vi skulle väcka henne vid tolv men det gick inte att få nåt liv i henne. Men vi hade smällt lite raketer vid tio så hon fick se det då.

Dagen efter så var Tova och Peter ute på en skotertur med Per och grabbarna. Peter och Tova hade kört skotern dit på nyår. Jag och anna var ute på en prommis med Dante. Vi la han på en häll i en pulka och snacka om at han tykte det var mysigt. Jag glömde att knäppa kort. Han var så himla söt.


Dante är redo för middagen!


Alla samlade utom jag som alltid är bakom kamran oh jag trivs rät bra där! =)




Innan rakerna skickade vi upp sånna dära ballongen eller var det är!!


John, Anna och Bettan! Vi stod på altanen


Jocke, Peter, Ante och Åka stod nere på vaken och sköt raketer!


Kommentarer
Postat av: Farmor/Mormor

Det ser ut som vi hade det fint, god mat o trevligt sällskap, tur att det är någon som förevigar minnerna

2011-01-05 @ 10:29:59
Postat av: Farmor/Mormor

Det ser ut som vi hade det fint, god mat o trevligt sällskap, tur att det är någon som förevigar minnerna

2011-01-05 @ 10:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0