:(



Varför ska allt vara så sjukt kompliserat??!!
Varför kan man inte bara få en bok som säger hur man ska göra för att alla ska må bra och en speciell bok för just mej.
Hur ska jag leva mitt liv för att må bra?




Nu har jag lovat mig själv att jag ska börja lyssna på mej, vad vill jag, vad tror jag att jag mår bra av.
Jag kommer sätta barnen i första hand och mej själv tätt där efter! :)

Jag förtjänar att börja må bra nu. Det är dags nu!!
Jag ska bli världens bästa mamma till ♥Tova och Dante♥  har inte kunnat vara det på slutet då allt har varit så himla jobbig.
Jag vet att jag/vi har en jobbig tid framför oss men vi ska fixa det. Jag och barnen. Och Peter och barnen på sitt håll.

Det är viktigt att jag nu försöker vara så vuxen man kan, har ju den skyldigheten mot Tova och Dante.
Dom ska behöva ta så lite skada som möjligt nu när Peter och jag bestämmt oss för att gå ifrån varann.
Men en sak som känns jätteskön är ju att vi är vänner och att vi är helt överenns. Men det är klart att det är svårt ändå. Vi splittar ju en familj och det känns superledsamt men vi vet båda två att detta är bästa för alla oss.

Bättre att barnen har en mamma och pappa på varsitt håll som mår bra och gör allt för dom än att leva tillsammans allihopa och växa upp i ett evigt tjaffs och en mamma och pappa som inte är kära och inte tycker om varann, sånt märker ju dom direkt även om man försöker hålla humöret uppe.

Nu har Peter fått tag på en lgh nere i Bommen som han får 1/9 ev tidigare. Känns som en evighet tills dess men vi får göra det bästa av situatinen nu. Just nu bor jag på manganvägen med barnen och Peter nere i mamma och pappas hus. Nästa vecka byter vi. Vi gör så att den som har barnen bor på manganvägen med dom. För att behöva rubba dom allt för mycket.
Kanske inte bästa läget på lägenheten men Peter är nöjd och det är ju det som räknas och han behöver ju inte bo där för all evighet.
Jag ska bo kvar i huset. Ska göra allt för att jag ska fixa det.
Jag har mycket hjälp och stöd runt omkring!!


Jag är stark......när jag orkar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0