Vemdalenresa v 10



På torsdagen vecka 10 åkte vi upp till vemdalen med Jessica & Henke och Linda.
Tova och Dante fick stanna hemma och vara med farmor och farfar. Det var en jättemysig helg, vi behövde verkligen egentid tillsammans och att träffa kompisar. Linda, Jessica och Henke är så himla mysiga, vi har så roligt ihop.
Vi bodde i en jättefin stuga på andra sidan av hotellet så vi hade sol hela dagarna och såg backarna. Vädret hade inte kunnat bli bättre, inte en moln på hela fredag och lördag. Söndagen var disig men då skulle vi ju ändå bara backa ihop oss och åka hem.


Fredagen åkte vi slalom och myste i backen.
Jag åkte två åk tror jag sedan satt jag bara och solade. Peter och Linda åkte lite mera. Det var hur skönt som helst i solen.
Efter backen var det en lite sväng på after-ski.
Sedan gick til tillbaka till stugan och vilade och gjorde oss i ordning. Vi åt och surrade och vid tolv tiden gick vi ner på hotellet. Dom stängde kl 2 så det var inte så länge men vi hade riktigt trevlig. =)


Mys i backen, jag ser inte klok ut men det bjuder jag på.




Soffhäng!!

  
Hemmagjord Hot shot                     Våran mästerkock, sjukt god mat!


Fina Jessica och Henke




Lördagen vart lugn då vi alla var lite sega.
Henke gjorde en soffa utanför stugan så vi satt där och solade. Linda och Peter åkte skidor på eftermiddagen och Jessica och Henke åkte till Storhogna. Jag var själv och njöt av min ensamhet. Det händer inte allt för ofta nu för tiden, har oftast ett barn som dra i mig! =)
Kvällen var lugn även den med god mat och melodifestival final.


Frukost!


Underbart!





Linda och Peter.

Tack Linda, Jessica och Henke för en superkul helg, det gör vi om nästa år!!! =)







 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack själv!! Självklart gör vi om det nästa år!!

2011-03-24 @ 18:17:42
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0