A Kiss with a fist is better then none?!



Idag har jag en skitdag, ALLT känns bara så jävla jobbigt. Orkar inte!!!
Saknar barnen så sjuk mycket, känner mig ensamast i världen, den mest tragiska människan som finns ja ni fattar!!
 Förut när jag hade lämnat mammas bil och skulle gå hem ropade Tova från dagis. Peter var där och hämtade dom så jag gick dit. Kramades och höll på att börja grina, Dantes satt i bilen ropade "Mamma"!! jag pussade på dom lite och sa att jag saknar dom och att vi ses snart. Vart ju självklart glad att se dom men det gör så otroligt ont i hjärtat samtidigt. Att säga hejdå och se dom åka iväg!!

Nu är ju inte min dag lättare!! Har haft svårt att koncentrera mig på jobbet och varit helt frånvarande.
Jag har en ångest/smärta inom mig idag som är helt fruktansvärd.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nu sitter jag bara här hemma och vet inte alls vad jag ska göra. Jag borde åka nånstanns eller åka och hälsa på nån men jag orkar inte det heller.
Eller jag vet vad jag skulle behöva med det funkar inte!! :(

Jag spelar så hög musik så jag skäms, men va fan!! Kan man bli vräkt från sitt eget hus?! Det är mitt nu! ;)
Huset är ju som ett tält!!


Trösten är att jag vet att dom har det jättebra med Peter och att han är jättebra för dom men det hjälper inte min ångest och smärta!!

Trösten är också att jag VET att det KOMMER bli bra. Jag kommer tillslut bli lyckligare än vad jag nånsin varit. ♥ Det är iaf min önskan, hoppas det är nån annans önskan också?!
                                              
                                                                

Kommentarer
Postat av: MP

Förlåt att jag är näsvis, men lärarnerven kittlas så hemskt....



ThAn, baby...



2011-11-13 @ 19:47:34
URL: http://www.blogg.stallhjaltarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0