Badsugen!

Nu sitter jag på badhuset i kvissle och kolla på när Tova har simskola. Hon är jätteduktig, totalt orädd! Det har hon inte ärvt av sin mamma. Jag är inte så jätte bekväm i vattnet. Jag borde börja och simma både för träning och att bli bättre på att simma!
Men jag sitter här nu och är sjukt sugen på att hoppa i. Måste nog åka och bada nåt, har inte varit på himlabadet än så jag får ta mig än tur dit med barnen. Synd bara att mamman inte vill visa sig i badkläder får väl kanske be de andra att blunda!! ;)
Ja ja alla andra tjocka tanter badar ju så då borde väl jag kanske också kunna göra det!!

Lillebror har vi lämnat hos Cicci o Tomas. Vi ska åka dit direkt då det här är slut och sen i eftermiddag tänkte jag åka in på lyslördag med barnen. Har aldrig varit på det men många säger att det är så fint så då vill jag också se! :)

Nu ska jag kolla lite mera på min fisk, nu ser jag att hon fuskar! Haha! Dom ska dyka under vattnet och ta upp saker från botten men hon tar upp dom med foten och jag ser på blicken att hon tycker att hon är smart!! :) jag vet inte det ja?! Haha!
Men hon tycker väl att hon redan kan dyka, hon är mer under ytan än ovanför.

Ha en bra helg!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0