Godmorgon fredag!!


Godmorgon 
Idag är en bra dag, det känner jag! ;)
Ganska lustigt att käslorna kan svaja så, ena dagen är allt skit och jag mår svindåligt för jag gör verkligen det ibland. Dom dagarna orkar jag knappt med. Men då är det tur att det finns sånna dagar som idag, när jag vaknar med en skön känsla i kroppen! Vet inte om det är för att det är fredag eller vad?! ;)

Idag jobbar jag kväll så jag tänkte försöka hinna städa innan jag åker och jag är riktigt sugen på att städa och göra fint!! Nästan så att städa har blivit roligt nu. Haha!!

Ha en jättabra dag!!

Jag är även sjukt hungrig och skulle helst vilja ha det där nu, men har vara te och hårdbröd så det går duga och det kommer det att göra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med glada dagar! :)

2011-11-11 @ 20:14:25
URL: http://minxy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha! Du får gärna bo i en låda i vårt kök! :)



Hoppas det gick bra att jobba igårkväll! Kommer sakna alla tokerier och skratt dom närmsta veckorna! Får komma och vara med er på lunchen! :)



Ha det så bra på jobbet

2011-11-12 @ 07:09:29
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0