Julkonsert?


Idag är första dagen i år jag känner att det snart är jul. Jag brukar inte vara så sugen på jul, göra mysigt och baka och sånt men nu känner jag mig verkligen sugen på det!
Vi köpte peppisar förut när vi var och handlade och när vi kom hem så skulle vi mysa, lyssna på julmusik och SITTA och äta pepparkakor men det blev helt tvärt om!! Det vart disco till Sean banan - gott nytt jul och pepparkakor fylla golvet!! :) men vi dansade så vi vart alldeles svettiga och roligt hade vi! Till och med dante dansade.
Grannarna måste tro att jag är helt galen när jag stod och tokhoppade, det är tydligen så man ska dansa enl Tova ;)

Iår ska jag äntligen ha riktigt julgran och hyasinter!! :) längtar efter att göra fint och ta fram julsakerna! Skulle gärna vilja göra det redan nu och det är inte likt mig!! Så himla glad att lusten till allt har kommit tillbaka.

Nu ska jag sätta mig och lyssna på min lugna julmusik och äta pepparkakor!! ;) Dante sover och Tova är nere hos mamma och pappa!

Godkväll 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0