Måndag!



Ikväll har jag känt mig som 15 år igen, som är jag bodde hemma.
Jag åkte direkt efter jobbet hem till mamma och pappa där jag fick middag, Tack! SÅ himla tråkigt att åka hem när man inte har nåt att göra. Jag hade tänkt att jag skulle gå på en prommis men vi vart sittandes med att kolla på kort. Kollade på korten från deras Thailands resa ifjol höst, jag hade inte sett dom. Så himla mysigt dom hade det. Jag vill också åka, NU!!! Är superavis på dom som åker i februari.
Ska försöka spara och åka med barnen i jan 2013. Jag har lite sparat och ger jag mig bara den på det så fixar jag nog det. Så känner jag iaf nu när jag precis kollat på korten ;) vi får se hur det blir! Haha

Annars har jag bara jobbat idag, gått bra.
Jag är glad att komma till jobbet och glad när jag går därifrån! ;) Skrattar inte så mycket nån annanstans än som på jobbet.

Ikväll har jag tränat på att göra inbakad fläta på mig själv, tycker det är så himla fint eller så har jag bara så sjukt tråkigt?! Händer inte så mycket i mitt liv de veckorna jag inte har barnen. Men jag måste försöka hitta nån mening med dom veckorna också. Men jag kan säga att det är inte så lätt men dom min egen skull så måste jag.



Lyckades ganska ok va?!






Kommentarer
Postat av: C

Det blev jättefint!

2011-11-08 @ 22:21:24
Postat av: Jessica

Superfin fläta ju!! Syns sedan!



Kram Jessica

2011-11-09 @ 08:28:40
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0