Nu är det som det ska igen!!

Nu är mina småtroll hemma hos mig igen. Vi har fikat lite adventsfika och nu leker dom på tovas rum. Jag sitter i Tovas säng och tittar på och är varmt i hjärtat!
Jag har köpt ett till skrivbord och en till stol och en hylla hon kan bredvid med en massa saker på. Hon vart överlycklig!! :)

Den här gången gick det jättebra att lämna Tova här. Hon var glad att vara hemma här igen, det syntes. Och det gör mig lycklig!

Snart ska Tova göra sig klar för julbord på marieberg med mormor o morfar. Dante och jag stannar hemma och myser. Dante är lite för liten för att uppskatta det. Och det skulle inte bli så mycket mat för mig som skulle få springa och jaga han! :)

Finaste gumman.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt med små barn i huset. Jag kommer att sakna er jättemycket nu när jag åker bort. Pussar till er alla.

2011-11-28 @ 00:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0