Onsdag!

Jaha, då satt man i soffan igen!! ;) typ som varje kväll! Dante sover i sin säng och Tova här bredvid. Ser på bonde söker fru, rätt tråkigt program men fint med kärlek, jag längtar!! ;)

Idag gick det jättebra på dagis och kvällen har varit jättebra. Tova har varit på strålande humör. Skönt!!

Idag är vi blodpudding, till allas våran våran glädje! Haha. Passar perfekt tycker jag som inte gillar att laga mat. Allra minst med trötta barn runt benen.

Nu ska jag gå och duscha och försöka komma i säng, men känner jag mig rätt så blir det sent ;) känner mig pigg på nåt konstigt sätt!! Börjar 7,45 imorgon som hela veckan. Så klockan ringer 5,45 varje morgon, brukar kännas lätt att kliva upp och göra oss ordning för dagis och jobb men just nu går det lite trögt! :)
Men är säker på att det snart kommer kännas lätt igen!!

Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0