Pigg :(

Jag kan inte sova bara för att jag borde somna nu för klockan ringer 5,50 imorgon!! Men tror att lillebror väcker mig innan med att han vill ha välling.

Jag kan inte duscha på kvällen jag blir för pigg, var rätt trött innan men efter som nu är jag jättepigg!

Ikväll har mamma varit här och hälsat på mig. Hon hade lagat tovisens överdragsbyxor och kom tillbaka med dom, tack snälla du! ;)
Vi satt och pratade om hur jag ska göra med lånen, dom ska villkorsändras nu, ska man ha rörlig- eller fastränta?! Hur länge ska man binda? Jag kan verkligen ingenting om sånt skönt att prata med nån sov vet lite mer.

Nä, nu måste jag, godnatt 

Det här är jag sugen på nu!! Är både hungrig och sugen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0