Söndag!!



Så då var den klädd!! Ska bara pimpas med lite röda band eller annat band.

Min Söndag har varit rätt ok.
Den började lite tungt med tjafs och bråk men var bättre efter att vi pratat med varann Tova och jag.
Dante sov mellan 10-12 och då fick hon och jag tid för att prata, är svårt när han är vaken och drar i oss hela tiden.

Vid åkte jag ner med Dante till Peter o Tova, Tova åkte dit tidigare då hon vill följa med Peter och handla.
Efter att jag lämnat dom där så åkte jag och mamma på Birsta. Vi var på Plantagen så jag köpte Buxbom på kvist så nu är kransen ovanför vardagsrums borden jul fint. Till helgen kommer hela resten upp. =)
Vi var även på Ikea där jag köpte ett till skrivbord till Tovas rum och och hyllla med fyra hyllor när hon kan ha pysselsaker och papper och sånt. Har lovat att fixa det tills hon kommer på söndag så då får det bli så!! :)
Hann även med att fika! :)

Efter Birsta var jag bjuden till Maria, Patrik o Alma på middag och film. Twilight skulle ses, jag har ju blivit retad av Maria att jag inte sett dom och på fredag ska jag med henne och några fler på film fyra. Så då måste jag väl kanske börja med att se den andra! Och snacka om jag att missat nåt, sjukt bra var den ju!  På tisdag blir det tvåan.
Tack för mysig kväll och gooood mat!!

Nu ska Peli sova!
Måndag imorgon, längtar faktiskt! ;)
Godnatt ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0