Tack nu räcker det!!


Nu räcker det med snö!! Nu är det vitt så det räcker.
Jag har alltid annars blivit glad när det snöat men nu ger det mig bara ångest. Jag vill inte skotta!! Jag måste börja träna för att orka, tänk när plogbilen varit här på natten och det har frusit till!! Huva!!
Inte för att jag kommer behöva det den här gången men gruvar mig tills snön har kommit för att stanna. Den här snön kommer regna bort i veckan.
Men för barnens skulle så vill jag ju på ett sätt ha snö!

Nu sitter jag fotöljen i vardagsrummet lika vit som snön ute och väntar på Maria som tvingar ut mig!! Tack Maria, du är världens bästa! 

Den här helgen och fredagen har varit dom absolut värsta dagarna i mitt liv.
Tårarna har inte kunnat sluta rinna! Har varit helt slut, men nu känns det lite lite bättre! Så nu kan det bara bli bättre, det SKA bli bättre!
Men det är en bit dit men jag tänker inte sluta kämpa och inte ge mig tills jag har det liv jag vill leva!! 
Jag måste försöka allra helst för barnen, som äntligen kommer ikväll!!!!!
Men jag måste också för bla min egen skull.

Nu måste jacka, mössa och skor på Maria är på väg!! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Liiiite snö vill vi ha :) Bara typ 2 decimeter, sen räcker det.

2011-11-27 @ 13:47:33
Postat av: Pappa

Inga problem med snön. Ring mig gumman så kommer jag. Har fortfarande muskler så att det räcker även till dig . Kram

2011-11-28 @ 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0