Tisdag.


Idag efter jobbet kom pappa hit och gjorde oss sällskap! Mycket uppskattat av både mig och barnen. Han kom precis då vi kom hem, så han gick ut och drog dom på snowracern och jag kunde göra mat. Jag gjorde en hemmagjord pizza. Var riktig gott, länge sen vi åt det. Blir det imorgon till lunch också, men just nu har jag ont i magen så jag är inte sugen på nåt alls! Jag är så sjukt trött på min mage, tänk om jag bara kunde få reda på vad jag ska äta för att slippa ha ont.

Sedan vart det lite lek innan Dante gick och la sig. Han lägger sig själv, äter vällingen och sen somnar han. Sitter man kvar bara för att det ska vara lite mysigt så somnar inte lika fort, han vill lugga själv och mysa och slappna av. På morgonen däremot vill han komma över i min säng och mysa!!
Tova hann jag inte gå och lägga innan hon somnade i soffan. Så jag har lyft in henne i min säng, hon får sova där skönt att ha båda nära!

Nu ska jag släcka ner och gå och lägga mig jag med.
Godnatt ;)

Våran adventsljusstak. Som tovis och och tände i söndags. Jag älskar den! Brukar annars stämma den i fönstret och tända alla ljusen men vågar inte det nu med en galen lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0