Vab måndag!!

Idag blev det inte som jag tänkt mig eller så var det så det blev?!
Morgonen började som vanligt med snälla barn och tidig morgon på dagis. Dante var lite röd på ena ögat men inget annat.
Åkte in på jobbet och tänkte att dom kommer säkert ringa och mycket riktigt kl 10 var jag tvungen att åka och hämta dom på dagis.
Jag var på jättekonstigt humör och satt och storgrinade i bilen på väg ut till njurunda! Allt kändes jobbigt, det som hände med Tova igår, inbrotten på min gata, vab och att åka från jobbet :(
Men efter att jag gråtit färdigt och hämtat barnen på dagis så kändes det bättre. Grinade även på dagis, tyckte så synd om dante som var kletig i ögat fått en smäll på andra ögat! Dagis personalen tittade på mig lite konstigt!

Väl hemma åt vi lunch och dante gick och la sig och Tova satt med datorn. Världens bästa mamma kom förbi och ville göra oss sällskap. Jag behövde verkligen prata med nån vuxen!! Du är världens bästa, mamma!! 

Vi åkte in till birsta och kollade lite i affärer bara för att komma ut lite.

Nu sover lillebror och Tova ligger vid mig i soffan och håller på att somna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0