En underbar onsdag!

:)
Idag har det varit underbart väder, strålande sol och härlig höstluft!! Har jobbar 7,45-15,30 som vanligt när jag har barnen. Perfekt att jag kan jobba så! Och mera kvällar när jag inte har dom!

Eftermiddagen har varit lugn, jag hade förberett mat så det var bara att värma grytan och fixa potatis. Barnen är jättesnälla båda två, vi åt och sen lite lek och filmen Rio, supergullig! Jag gick och ta Dante kl 18,15 och han somnade direkt! Tova hade en kompis här och när jag var inne och la han så skulle dom kolla på filmen. När jag kom ut så satt Tova och sov och Jenny kollade på filmen! Hihi! Jag försökte väcka tova men det gick inte så jag fick skicka hem Jenny!! :) Jag har kvällströtta barn.

Så ikväll blir det slapp i soffan och tvtittning! Sen tidig kväll så det blir ny dag! ;)

trött sötnos!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0