Fredag!

Jag lever!! Har varit dålig men mår bättre nu.

Idag har jag bara slöat, sov till halv tolv fram och tillbaka iaf, vaknat och somnat! Klev upp och la mig i soffan lyssnade på musik och sedan såg jag en film jag lånat av Maria. Så otroligt fin film, jag grät flera gånger och på slutet fanns det inget stopp på mig!! Jag grinade och grinade, rätt skönt faktiskt! Sån kärlek önskar jag alla! 

Sedan åkte jag ner till mamma och pappa där jag vart bjuden på middag! Fisk, skönt för magen!
Sedan åkte jag ner till Micke o familj där vart det Idol och karra, inte skönt för magen!! :) men himla gott dock!!

Nu ligger jag i sängen och ska släcka och sova. jag jobbar imorgon och tänkte åka in tidigare och träna eller gå en prommis, vädret bestämmer!!

Godnatt!!

Mammas mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0