Godmorgon!!

Godmorgon!!

Idag fick jag sovmorgon till 7, Dante har sovit till 7 nu i två dagar hoppas det är hans nya vana!! Jag är inte så sugen att vaknat före 6 som det har varit tidigare. Men han går ju och lägger sug vid halv sju! Igår hämtade pappa dom på dagis då jag jobbade kväll. Så när jag kom hem kl 21,30. Satt mamma och pappa i soffan och barnen sov i sina sängar. Dom var kvar en stund så vi satt och pratade sedan när dom åkte gick jag och la mig, var helt slut men nu är jag riktigt pigg!! Skönt! Har drömt så jag minns, det är sällan. Drömde fina drömmar 
Tack snälla ni för hjälpen igår! Blir samma sak ikväll då jag också jobbar kväll.

Ha en bra dag!!
Det ska jag ha ;)


Kommentarer
Postat av: MP

Sköna drömmar är ju härligt! =)

2011-10-14 @ 19:58:52
URL: http://blogg.stallhjaltarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0