Jag kan inte sova!!!

Jag vaknade 7,15 och kollade på klockan, blir så less! Tänkte jag skulle sova länge idag så jag är pigg när Tova o Dante kommer ieftermiddag. Men 7,15 då var ju klockan i alla fall 8,16. Lite ok ändå! Men det är så typiskt mig att vakna tidigt om jag har möjlighet att sova ut. Men jag tänker ligga här och tjura på :)

Igår kväll var jag till Maria och surrade och kollade på film, Crazy stupid Love, riktigt bra film!! Men det var ingen text så jag som är dålig på engelska fattade inte alla skämt! Haha. Men det kanske är det som är grejjen att kolla på film utan text och bli bättre! ;) jag vill ju åka till New York och vore ju bra då och kunna prata lite! :) nä men så himla dålig är jag väl inte jag är bara osäker men håller på att bli bättre på det!!

Åter till Maria  jag är så himla glad att jag har henne. Hon och jag har varit kompisar sen vi gick i tvåan. Vi har gjort så himla mycket roligt tillsammans, varit på språkresa till Malta. Tanken var då att jag iaf skulle bli bättre på engelska men lärde mig ingenting men hade sjukt roligt. Vi har skitit i balen och åkt till stockholm istället! :) varit till fjällen. Finns hur mycket som hellst!!
Alla gånger vi bara varit med varann och inte gjort nånting!! Låter tråkigt kanske men grejjen med Maria är att man kan vara sig själv. Jag har varit så himla mycket hemma hos Maria så jag känner mig hemma där på nåt sätt! Hela familjen är supergullig!!

Finns ingen som jag kan säga allting till som till Maria. Finns ingen jag vågar vara så ärlig mot. Maria är världens bästa stöd i allt! Jag vänder mig alltid till henne med mina problem men även annars också! Hoppas det är ok vännen?! ;)

Du världens finaste människa Maria, jag är så himla glad som har dig!!

Jag och Marias Alma!


Kommentarer
Postat av: MP

Men lilla vännen då! Man blir ju alldeles generad här hemma i soffan... =) Du är lika självklar för mig ska du veta! Kramelikram /MP

2011-10-30 @ 19:18:46
URL: http://www.blogg.stallhjaltarna.se
Postat av: MP

Men lilla vännen då!



Jag blir alldeles generad här hemma i soffan. Allt är alltid ok! Du är lika självklar för mig! Tryggt att ha någon som dig. Kram/ MP

2011-10-30 @ 20:19:34
URL: http://www.blogg.stallhjaltarna.se
Postat av: MP

Meh. Blev flera...

2011-10-30 @ 20:20:22
URL: http://www.blogg.stallhjaltarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0