Kort arbetsdag, vårdcentralen & ALMA!! ;)

Idag mitt på dagen ringde dom från dagis, Tova var dålig!
Jag hade precis hunnit haft min lunch klart då jag var tvungen att åka. Tova hade i natten tills idag blåskatarr hade jätteont och fick sitta på toaletten mycket. Men imorse så var det bra hon sa att hon kände inget så hon fick gå på dagis. Men efter att hon råkat kissa på sig och hade ont så ringde dagis till mig. Jag ringde till Vårdcentralen så vi fick komma dit och lämna ett kissprov men det visade inget fel, skönt! Nu är hon jättepigg och har inget ont så blir det inget mera så blir det dagis imorgon igen!

Efter VC var vi till Patrik Maria och lilla Alma. Tova hade inte träffat henne och jag längtade! ;) lillebror var kvar på dagis medans vi var på Vc så fick träffa dom i lugn o ro!
Men jag måste få skryta lite, Tova är nog världens duktigaste lilla tjej!! Hon var superduktig hos doktorn. Hon var frammåt, pratade för sig, sa inget så han klämde och kände och var superartig. Jag var och är världens stoltaste mamma! ;)

Nu ligger jag på sängen och slappar, dante sover och Tova är nere hos mamma och pappa! Hennes bästisar!! ;)

 sötaste lilla Alma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0