Måndag!!

..
Imorse vaknade jag med en känsla av att det skulle bli en bra dag!! Och det stämde, har varit en riktigt bra dag. Började 9,15 men åkte in med pappa vid halv åtta för att slippa ta min bil utan vinterdäck, det är nog ingen fara men passade bra då vi båda slutade 17.

Sen jag kom hem har jag faktiskt städat och varit ute och gått!! Skönt att gå när det är mörk, tidigare har jag inte kunnat göra det då jag varit så mörkis men nu har jag ett skönt lugn och är inte alls rädd!! Sen kom Cicci och Tomas och hjälpte mig med vinterdäcken så nu sitter dom på, Tack snälla Tomas!!
Sen dom åkt har jag bara slökollat på tv och nu ligger jag i sängen och ska sova. Men ändå en bättre kväll än många andra! ;)

Godnatt!

Skönt att gå själv och när det är mörkt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Updaaaateeeeeee!!!!!

2011-10-28 @ 19:30:03
URL: http://www.blogg.stallhjaltarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0