Måndag igen då!!

Idag är jag ju som sagt ledig med Tova och Dante.
Våran dag började kl 5,30 med välling till lillebror som somnade om till 6!! Men jag tjurade på och klev inte upp förrän kl 7, men dante levde rövare i sängen!

Vi höll på och grejjade här hemma på förmiddagen sedan åkte vi in till stan. Vi började med att gå på stadium och Tova fick prova ut en annan storlek på jackan och skidbyxorna som jag sen var ut på birsta och bytte.
Efter stadium gick vi och köpte med oss mat som vi åt tillsammans med Linda och Jessica på jobbet. Var även upp och hälsade på Cicci och mamma. Tova ville absolut stanna med mamma så Dante och jag fick åka själva!!

Vi började med stadium i birsta och sen hem.
Middagen fick vi nere hos mamma och pappa, Alfons var också där. Elsa har kalas där hemma så Alfons fick inte vara hemma! :)
Så himla roligt att se Dante och Alfons tillsammans dom gillar verkligen varandra!

Världens sötaste småpojkar!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0