Måndag!




.. Jaha, då var det måndag och vardag igen!

I Helgen har jag jobbat båda dagarna, lördagen gick bra att jobba men söndagen var seg. Vaknade med hosta och halsont!! Nu mår jag lite bättre men hostan är fortfarande jobbig. På lördagen var Tova o Dante hos Bettan och Åke och på söndagen hos mamma och pappa. Dom fick följe med till Micke och Line på kalas för Hannes. Jag får åka dit en annan dag.

Idag har varit som dom flesta dagarna, upp tidigt, fixa mig och barnen iordning, jobb, lunch och sen jobb igen! :) Idag fick jag åka med pappa hem och vi stannade och handlade lite innan jag hämtade småttingarna! Sedan vart det kyckling och ris till middag. Testade 3 minuters ris för första gången och det var riktigt ok. Barnen åt som tokar, ris är en favvo!! :) sedan gick Tova till sina bästisar som vanligt en liten stund.
Jag lekte med dante och sen nattade jag han, gick fort som vanligt. Tova & Dante är båda två hur snälla som helst nu! Efter en stund kom pappa tillbaka med Tova då var det lite tv då hon somnade i soffan.

Nu ligger jag och gruvar mig för att gå ner i källaren och hämta tvätten!! Är mörkis!! Såg på Det okända på tv men var tvungen att byta. Efter att jag vågat mig ner i källaren blir det en dusch sedan tror jag att jag ska gå och sova!!

Godnatt!

image description
Tröttis!!

image description

image description

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0