Skön söndag!


Imorse tog jag sovmorgon och sov till 10,30 utan att vakna innan, det hör inte till vanligheten för att vara mig. Kan kanske bero på att jag var ute och åkte vid 2,30, var och hämtade Cicci o Tomas som var ute på krogen. Jag hade nattligt sällskap av Ester, härligt med sällskap i sängen! ;) Ester är Cicci o Tomas hund!! :)

Idag har jag varit på birsta med mamma o pappa. Jag shoppade en del. Skor till mig, Tova o Dante och en jacka till Tova. Var ner förut till Peter med sakerna, Tova vart jättenöjd!!
Nu längtar jag efter lite kyla så jag kan ha mina nya skor! Eller nej förresten det hör inget som det dröjer lite.

Sedan vi ikväll har jag bara suttit här i soffan med datorn i knät, ska det vara så sjukt svårt att göra nån nytta??!!
Men men får göra det nån annan dag då!!

Nu ska jag duscha och sen krypa ner. Början tidigt imorgon sedan kväll resten av veckan, jobbar ju så då jag inte har barnen! Riktigt bra!

Godnatt 

Jag och världens bästa pappa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0