Söndag!

Imorse så vart det en långprommis runt Nyland, riktigt skönt men var varmare än jag trodde innan så jag hade för mycket kläder!!

Sedan på eftermiddagen var det affärer med Maria, vi var bl.a. på Dollarstore! Jag var inte på handlingshumör, stod mest med vagnen och kollade på folk medans Maria sprang runt! Jag kände mig som en pappa som hatar att gå på affärer!! Haha!

Sen när jag kom hem så kom mina älsklingar! Så himla underbart att dom är hemma igen. Vi fick fika främmande av mamma och pappa. Sen kom Ellen Elsa o Cicci en sväng och hälsade på!

Imorgon och på tisdag är vi lediga tillsammans då dagis är stängt! Blir en sväng in på jobbet imorgon, kan inte vara ifrån jobbet! ;)

Så här trött är jag nu! ;) måste ha blivit nåt när man flyttat klockan är tröttare än vanligt!
God natt och Sov gott 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0