Tisdag



Jag har insett att jag älskar hösten. SÅ otroligt fint!

Idag har jag varit ledig.
Jag har varit ledig för att jag jobbar till helgen, känns lite sådär om jag ska vara ärlig. Men ändå skönt att vara ledig en dag mitt i veckan. Hade tid hos tandläkaren så det passade bra.
Jag vaknade vid nio, skönt att kunna vakna av sig själv ingen klocka som ringer eller nåt barn som ropar! :)

Jag klev inte upp förrän vid tio så jag gick ut på en prommis, underbart väder 6 grader och strålande sol. Blåste kanske lite för mycket som det var ändå skönt.
Sedan åkte jag in mot stan för först en sväng in på jobbet och sedan gick jag upp till tandläkaren. Där gick det jättebra fick beröm för mina tänder och inga hål. Både jag och plånboken vart glad. =) Finns det nåt tristare att lägga pengarna på än tandläkaren?!!

Eftermiddagen var lugn, jag åkte hem och satte mig i solen på altanen. Drack kaffe och bara njöt!!
Vid fem kom barnen, dom ska vara hos mig nu i 1,5 vecka då Peter ska till Prag.
Synd bara att jag jobbar helgen men så hjälper Bettan och Åke till.

Nu blir det inte så mycket mera för idag. Ska hänga tvätt och snart krypa ner.
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0